6 maanden naar Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van wilma versloot - WaarBenJij.nu 6 maanden naar Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van wilma versloot - WaarBenJij.nu

6 maanden naar Nieuw-Zeeland

15 november begint mijn reis van 6 maanden naar Nw Zeeland. Vast omlijnde plannen zijn er nog niet, maar 14 december komen Erik, Angelique en Kasper ook voor ruim 4 weken op bezoek. Jose en Jesper vertrekken dan op 18 december voor ruim 3 weken naar Nederland. Er zullen wel weer reisverslagen, gewone alledaagse verslagen en foto's via deze site te volgen zijn.

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2018

Het laatste verslag van deze reis

08 April 2018

De Wilderness trail en Okarito Lagoon

22 Maart 2018

verslag van de maand februari/maart

12 Februari 2018

Punakaiki, Cape Foulwind

24 Januari 2018

Whataroa en de Tranz Alpine naar Christch
wilma

Op deze site kunnen jullie mijn ,alweer 6e, reis naar Nw Zeeland volgen. Ik probeer regelmatig een stukje te schrijven en foto's te plaatsen. Daar kun je eventueel een reactie onder plaatsen, maar als je mij persoonlijk wilt e-mailen dan kan dat op mijn eigen e-mailadres; wiggletails.oes@planet.nl

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21796

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 16 Mei 2018

6 maanden naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: