poeh,poeh - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van wilma versloot - WaarBenJij.nu poeh,poeh - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van wilma versloot - WaarBenJij.nu

poeh,poeh

Blijf op de hoogte en volg wilma

13 November 2017 | Nederland, Oosterhesselen

Wat een gestress op het laatste moment! We kregen de site maar niet in de lucht,er was een vinkje weggehaald en het duurde even voor we dat door hadden maar als het goed is, komen de mailtjes nu binnen. Fijn hoor, zo'n handige zoon. Aankomend weekend horen jullie weer wat van mij vanuit Hokitika. Lieve groeten voor jullie allemaal.

  • 13 November 2017 - 18:24

    Hil Jongejan-Baartman:

    Alvast een goede reis, we zullen je missen maar hopen dat jij een heel prettige vakantie tegemoet gaat .Kijken uit naar je verslagen.

  • 13 November 2017 - 18:44

    ,wil Van Der Linden Sent :


  • 13 November 2017 - 18:47

    Wil Van Der Linden:

    Goede reis veel plezier!!

  • 13 November 2017 - 19:09

    Joke Versloot:

    Ja is altijd een gedoe voordat je goed en wel op reis kan.
    Maar je gaat een fantastische reis maken en veel zien.

    Liefs van mij

  • 15 November 2017 - 11:04

    Trudy:

    Wat een gedoe he om de site in de lucht te krijgen! Maarrrrrr.......... het is gelukt!
    Alleen ik heb er nu twee!
    Denk dat dit de goede is.
    En nogmaals............ een hele goede reis gewenst en veel plezier!
    Op naar het mooie weer!

  • 15 November 2017 - 19:47

    Dinie:

    Fijn dat we je zo kunnen volgen. Een heel goeie reis gewenst. Ben benieuwd naar je eerste foto' s . Maar het belangrijkste is genieten hoor. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Op deze site kunnen jullie mijn ,alweer 6e, reis naar Nw Zeeland volgen. Ik probeer regelmatig een stukje te schrijven en foto's te plaatsen. Daar kun je eventueel een reactie onder plaatsen, maar als je mij persoonlijk wilt e-mailen dan kan dat op mijn eigen e-mailadres; wiggletails.oes@planet.nl

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 21777

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 16 Mei 2018

6 maanden naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: