Nog twee dagen te gaan - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van wilma versloot - WaarBenJij.nu Nog twee dagen te gaan - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van wilma versloot - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg wilma

13 November 2017 | Nederland, Oosterhesselen

Nog twee dagen en dan gaat mijn reis weer beginnen. Ik heb al een paar maal een dagboek gebruikt zoals deze, maar het is elke keer weer een verrassing hoe ik het voor elkaar krijg!! Nu met hulp van Martijn alle fouten die ik al gemaakt had, weer ongedaan gemaakt.
Als je me persoonlijk wilt e-mailen kun je dat op mijn eigen e-mailadres doen:
wiggletails.oes@planet.nl
Anders kun je eventueel reageren onder het verslag.
Ik heb gelezen dat het in Nw Zeeland 21 graden is als ik aankom. Daar is niets mis mee. De komende dagen proberen of ik alles in mijn koffer krijg, er gaat weer een heleboel mee. Boeken zijn al opgestuurd, want ik ben niet van de e-reader.

  • 13 November 2017 - 20:26

    Clary:

    Hoi Wilma, een fijne reis toegewenst! Ik ga je met plezier volgen!

  • 15 November 2017 - 11:01

    Trudy:

    ja je bent weer on-line met de pagina!
    Ik zal je volgen en ook via deze weg.........
    Een hele goede reis gewenst!

  • 15 November 2017 - 19:31

    Marjan:

    Hoi Wilma, je zit nu op Schiphol denk ik... Ik wens je een hele voorspoedige reis toe en een geweldig verblijf. Groetjes aan José.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Op deze site kunnen jullie mijn ,alweer 6e, reis naar Nw Zeeland volgen. Ik probeer regelmatig een stukje te schrijven en foto's te plaatsen. Daar kun je eventueel een reactie onder plaatsen, maar als je mij persoonlijk wilt e-mailen dan kan dat op mijn eigen e-mailadres; wiggletails.oes@planet.nl

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 21766

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 16 Mei 2018

6 maanden naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: